22.12.2017: Betlémské světlo, Kbely >>

... děkujeme za obrovskou podporu p. Pavlu Žďárskému (starosta UMČ Praha Kbely) tradiční akce - Betlémské světlo.

17.12.2017: Pražský hrad, katedrála sv. Víta >>

Dostalo se nám veliké cti, přinést Betlémské světlo do katedrály sv. Víta.

16.12.2017: Výprava do Stínadel >>

... Stínadla tajemná a ponurá.  Jak dopadne setkání s Vonty?

3.12.2017: Rozsvícení vánočního stromečku >>

Při této příležitosti pořádáme pro návštěvníky naší klubovny, jednu z tradic - lití olova.

21.-23. a 28.-29.11.2017: Pomáháme dětem >>

Skauti pomáhají. Letos jsme uspořádali sbírku, pro onkologicky nemocné děti. Všem dárcům děkujeme.

16.-19.11.2017: Výprava do Hradiště u Nasavrk >>

Navštěvujeme rodinné příslušníky, kteří ukrývali výsadek Platinum a pomáháme na usedlosti. Prohlížíme si elektrárnu a Sečskou přehradu. Navštěvujeme Keltskou pevnost, hrajeme spoustu her a zažíváme dobrodružství.

11.11.2017: Den válečných veteránů >>

V tento památný den jsme si v 11:11 hodin, připoměli Den válečných veteránů. V tento den, hodinu a minutu skončila v roce 1918 I. světová válka.

5.11.2017: Army test >>

Od AČR jsme byli v tento den pozváni na Fakultu tělovýchovy a sportu k přeměření svých sil. Myslím, že  to pro naše děti, byla velice zajímavá akce.

28.10.2017: Výročí vzniku republiky >>

Ve spolupráci s UMČ Praha 19 Kbely spolupořádáme vzpomínkovou akcii k 99. výročí vzniku naší republiky.

14.10.2017: Tradiční skautská burza >>

29.9.-1.10.2017: Výprava skautů na Klondajk >>

Na podzimní výpravu vyrážíme na osadu Klondajk. Zde pomáháme s úklidem hřiště, hrajeme hry, vaříme na ohniště a večer si vyprávíme dobrodružné příběhy. Jezdíme na koni a zažíváme spoustu nezapomenutelných zážitků.

23.9.2017: Po stopách sv. Václava >>

Uklízíme kokolí křížku na rozcestí u Přezletic, provětráváme kola a tak toho celkem dost najíždíme ( hrad Jenštejn, ranč v Radonicích, ...)

13.9.2017: 127. schůzka skautů a skautek >>

Dnes mezi nás zavítal Petr Blahuš (skaut, cestovatel, dobrodruh, publicista, fotograf, ...).
Petře, děkujeme za příjemně strávený čas.

1.-15.7.2017: Skautský tábor - Robinson Crusoe >>

Jak jsme slíbili, zde můžete sledovat průběžně doplňované fotoalbum z probíhajícího tábora...

16.-18.6.2017: Výprava do Sluneční zátoky >>

10.6.2017: Lidice - 75 výročí >>

K 75 výročí připomínky vyvraždění obce Lidice je náš oddíl opět pozván Junáky z Lidic, jako čestmá stráž u hromadného hrobu lidických mužů. Je to pro nás obrovská čest!

27.5.2017: Výstava k 75 výročí Operace Anthropoid >>

I my jsme si připoměli hrdinství našich chlapců, uspořádáním výstavy k 75 výročí Operace Anthropoid. V tento významný den, byl zlikvidován kat českého národa - Rainhard Heydrich.

5.-8.2017: Výprava do Bremerhavenu >>

...prohlížíme si historickou část města, navštěvujeme muzeum mořeplavby, válečnou ponorku, prohlížíme si historické lodě. Na trajektu plujeme na ostrov. Nezapomínáme si prohlédnou obrovské oceánské lodě v nákladním přístavišti. Spíme v pronajatém domě (který je supr) a sami si i vaříme. Dle plánu nás navštěvují vysocí činovníci z WiFiS. Počasí máme nádherné a vše nám vychází!

4.5.2017: Skautský den, úklid parku >>

Uklízíme okolí naší klubovny a Centrální park od odpadků. Na samotný závěr si opákáme buřtíky děkujeme p. Tomáši Haniakovi za občerstvení), zpíváme si naše oblíbené písničky a hrajeme si.

24.4.2017: Sv. Jiří, patron skautů, Pražský hrad >>

Dnešní den jsme oslavili na Pražském hradě u sochy našeho patrona Sv. Jiří. Při této příležitosti si nováčci složili slib.

22.4.2017: Cyklovýprava >>

... počasí nám po celý den moc nepřeje, ale i tak se vydává 12 statečných do terénu. Navštěvujeme zámek Ctěnice, v přilehlé oboře soutěžíme a nakonec jedeme na Zlatý vrch. Zde si rozděláváme ohýnek na kterém si opékáme buřtíky. Ohniště na závěr po skautsku maskujeme. Zpět jedeme přes satalickou oboru. Bylo to moc príma :-)

17-19.3.2017: Zahájení vodácké sezony, Vojkovice >>

Tento víkend byl opravdu těžký (fouká vítr a prší). To však nemůže odrazit "skalní" členy. Vyrážíme na tradiční místo do Vojkovic.

8.2.2017: Tradiční výprava do Košátek a okolí - Stopování divoké zvěře >>

Po roce opět vyrážíme do drsné zimní krajiny. Máme za úkol vystopovat skauty (což se nám nedaří), zbudovat tábořiště, rozdělat oheň a uvařit chutný buřtguláš. Letos to bylo opravdu tvrdé :-)

3.-5.2.2017: Výprava do Vídně >>

... vyrážíme tentokrát za hranice České republiky a to do nedaleké Vídně. Zde navštěvujeme Skautské muzeum a prohlížíme si historickou část města. Je to paráda.

28.1.2017: Pilot F1 >>

... kdo se chtěl cítit jako pilot F1 a zažít trošku toho adrenalinu přišel na naši akci Pilot F1.

14.1.2017: Po stopách výsadku Anthropoid >>

... drsná akce v drsné přírodě. Opět se vydáváme po stopách našich hrdinů.